czwartek, 27 października 2016

Śnieg za oknem...

U nie których  z Was na blogach już od dłuższego czasu królują kartki świąteczne
U mnie to dopiero początek...z nadmiaru pracy i innych obowiązków po prostu
nie miałam nawet czasu usiąść i cokolwiek zrobić...aż się obudziłam w środowy poranek
i zobaczyłam że za oknem sypie śnieg!
No i w tym momencie uświadomiłam sobie że albo teraz albo już w przyszłym roku:):)
 
Więc na początek trzy kartki w tych samych klimatach tak na rozgrzewkę:):)
 




 
 
 


3 komentarze:

  1. Znakomity początek zimowego sezonu w kartkach - są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki śliczne, na szczęście ja jeszcze nie widziałam śniegu ale też myślę o kartkach na święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. śnieg? o matulu. to niedługo dojdzie i na Podlasie ;) ja tez niestety mocno w tyle z kartkami świątecznymi :( a ty widzę piękny początek! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)