niedziela, 30 października 2016

Na wyzwanie:)


Od bardzo dawna nie brałam udziałam w wyzwaniach...
a na blogach panują piękne..pomysłowe i ciekawe wyzwania więc
zal nie skorzystać i nie spróbować swoich sił;)
Z tymi wgranymi to jest róznie ale satysfakcja wielka ze
ktoś znajdzie czas na obejrzenie mojej pracy;)


Tym razem postawiłam na wyzwanie w Art. Piaskownica

Mam nadzieję ze się nie zagalopowałam i moja praca jednak spełnia wymogi:):)



Papiery to Sekretny Ogród.
Tekturki ze Scrapińca a przeszycia ręczne moje osobiste:):):)


I oczywiście jeszcze banerek;)


8 komentarzy:

  1. Śliczna, delikatna, bardzo estetyczna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest niezwykła, jej stonowane kolory dodają szyku - tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna i stylowa karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelna i urocza kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Jakie równe przeszycia. Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna i delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)