niedziela, 6 marca 2016

Moja zima:)

Zima?:)
Bardzo lubię tę porę roku....a odkąd zamieszkałam w pięknej zimowej Finlandii po prostu ją pokochałam...choć nie ma co ukrywać..pomimo tego ze jest piękna,mroźna to zdecydowanie za długa;)
Zdjęcia które są poniżej robiłam dziś rano na moim podwórku:)
Zywopłot teraz już mniej obsypany śniegiem ale było i tak ze "śnieg niebezpiecznie zbliżał się do okien":):):)
Moja ukochana jabłoń i karmik do którego teraz mogą sięgnąć nie tylko ptaszki;)
A ostatnie zdjęcie pokazuje jak Finowie radzą sobie z nadmiarem śniegu...po prostu go wywozą ...:):):)
Zdjęcie wysyłam na wyzwanie Art. Piaskownica;)




A więc oby do lata!!
Bo na Święta Wielkanocne raczej u mnie będą białe;)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. oj sporo śniegu :) super :) dziękujemy za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak śnieżna zima. Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)