niedziela, 31 stycznia 2016

Van Gogh?:)


Pomorze Craftuje i jest po prostu nie słychane!!!
Mało jest  na "scrapbookingowym" świecie tak fajnych wyzwań, które nie tylko zapraszają do świetnej zabawy ale i uczą!!
I to uczą dorosłych...
 
Wszyscy ( prawie) wiemy kim był Van Gogh ale mało kto z nas zna jego obrazy...a tu proszę bardzo Pomorze Craftuje motywuje nas nie tylko do zabawy ale i do poznania prac tego wspaniałego malarza!
Dla mnie rewelacja!

 
 Ja wybrałam obraz GWIAZDZISTA NOC
a zainspirowałam się kolorami;)

 
 
 
Tak wygląda moja praca
 
 
Niestety z moim zdolnościami ciężko dorównać takiemu malarzowi ale starałam się chociaż kolorystycznie upodobnić swoja kartkę;)
 
 
Klub Twórczych Mam również zaprasza na fajne wyzwanie BINGO
 
 
Ja wybrałam czerń ( napis i lekki odcień czerni przy granatowym kwiatuszku)
Jajko oczywiście widoczne;)
I serwetka z wykrojnika;)
 
 
Pozdrawiam wszystkich niedzielnie i dziękuję za pozostawione komentarze....
Jeśli ktoś jeszcze mnie nie odwiedził na FB TO ZAPRASZAM;) :)
 
 

2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowo podeszłaś do wyzwania. Praca oryginalna i wyjątkowa.Dziękuję za udział w wyzwaniu PC

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twoje połączenie dwóch bardzo różnych wyzwań i dziękuje za udział w moim wyzwaniu. Karteczka piękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)