sobota, 16 stycznia 2016

Nietypowo...

Troszkę inna kartka....raczej moje kartki są proste i "spokojne" ale tym razem postanowiłam troszkę zaszaleć...a ze pod ręką miałam kilka nie wykorzystanych ścinek i wielki zapas kostek postanowiłam to wykorzystać i zrobić kartkę tagową z wieloma warstwami....;)
 
 

 
 
W związku z tym ze wykorzystałam ścinki...kartkę posyłam na fajne wyzwanie w scrap-ścinki
 ...gdzie można zgłosić dowolną pracę oczywiście z wykorzystaniem w/w ścinek;)
 
 
A ze dodatkowo praca jest przestrzenna bo warstw ma kilka ..to pracę wysyłam również na
na przestrzenne wyzwanie w CarftFun:)
 
 
 
A gdyby ktoś z Was miał ochotę przyłączyć się do mnie na FB to zapraszam serdecznie.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ciekawa praca :) Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu dużo warstw, bardzo fajna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie zaszalałaś :):) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ewidentne warstwowe "szaleństwo" ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo sie opłaciło, bo naprawdę wyszła fajna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kompozycja, bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ścinkowo i warstwowo super - dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Ścinki Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje "szaleństwa" są bardzo gustowne, śliczna praca, pięknie wszystko się zgrało kolorystyczne... Achh i ooochhh...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)