niedziela, 1 listopada 2015

Skandynawia

Witam w tym nostalgicznym w więszości dla nas dniu....to już moje drugie święto zmarłych bez mojego Ojca...i dziadka moich dzieci....czas leczy rany jednak łza często płynie....


Ale moi drodzy życ trzeba dalej....dla małego relaksu i aby troszkę odciągnąć uwagę od smutnych rzeczy i spraw zrobiłam skromną kartkę świąteczną;)
A że mam to szczęście i mieszkam w pięknej Finlndii nie mogło obyć się bez renifera....powiem Wam że Finlandia zimą jest piękna...magiczna i mroźna ;)
I każdemu polecam spędzenie choć kilku dni z tym zimowym królestwie:)





Pracę zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam gdzie tematem wyzwania jest SKANDYNAWIA

Zapraszam Was również na mojego fan page na FB


Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cudna karteczka , napatrzeć się nie mogę na te piękne papiery które użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)