poniedziałek, 21 września 2015

Świąteczna nr 3 i moja wygrana!:):):)

Nie wszyscy lubią poniedziałki ..ja zresztą też nie ale jak sobie pomyślę że wczoraj Diabelski Młyn ogłosił wyniki Liftu i zobaczyłam że moja kartka wygrała to uśmiecham się od samego rana aż dzieci dziwnie na mnie patrzą:):)
Gdyby ktoś chciał zobaczyć co to za kartka ( dziś skromna nie jestem:)) to zapraszam KLIK KLIK


Ale dziś kolejny dzień i kolejne wyzwanie które powiem Wam bardzo mnie cieszy....bo czasami zastanawiam się jakby sobie radziły scraperki bez tych wszystkich ułatwień jak dziurkacze,wykrojniki itp;)
 I akurat jest okazja do podpatrzenia takich własnie prac na AltairArt

Moje 3xNIE wygląda tak;)


Wyzwanie bardzo fajne...ciekawe i kreatywne więc zapraszam !:)


4 komentarze:

  1. Jaka świetna - piękna kolorystyka i kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna w świetnej kolorystyce :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)