czwartek, 3 września 2015

Lift kartki;)

Lubię lifty ale zawsze spóźniam się na wyzwania...więc bardzo się cieszę że tym razem nie dość że zdążyłam to jeszcze mogłam zliftować naprawdę ciekawą kartkę;)

A więc zapraszam na wyzwanie do Diabelskiego Młyna bo jeszcze zdążycie a ja sama zgłaszam mój lift na wyzwanie;)


Tak wygląda moja kartka;)



a tak oryginał:)





Prawda że ciekawa kartka?:):)




**********************************************************************************
Magnolię dostałam kiedyś od Mocca ...za co bardzo jej dziękuję...tylko szkoda że już nie prowadzi swojego bloga...

2 komentarze:

  1. Śliczne sznureczki i dziewczynka! Wspaniale, że podjęłaś się liftu dla Diabelskiego Młyna! :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodziutka ta magnolia :) jak i cała kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)