środa, 16 września 2015

Blejtram

Tym razem na pierwszym planie jest moja córka...która na zdjęciu ma troszkę ponad rok:)
Praca ta zajmie  honorowe miejsce w naszym domu ...po tym jak córka po przyjściu ze szkoły zdecydowanym tonem oświadczyła-MAMO MAM TWARDE DOWODY NA TO ŻE JESTEM ADOPTOWANA....wyobrażacie sobie moją minę??? Myślałam że na zawał padnę ...
Pytam z pewnymi obawami o te dowody bo po dziecku to wszystkiego się można spodziewać a i dostałam taką odpowiedź...BO OD DAWIDA ( starszy brat) TO JEST W ALBUMIE PEŁNO ZDJĘĆ A MOICH NIE MA!
No i się porobiło:) Musiałam tłumaczyć że wtedy nie było komórek z aparatem...że komputery to był luksus i nie wszyscy je mieli..i zdjęcia wywoływało się na bieżąco a że świat się zmienił i komputer jest dostępny dla wszystkich to i my go mamy a wszystkie twoje zdjęcia są na dysku....Wtedy dopiero było afera dlaczego ich nie wywołam...no wstyd mama och wstyd.:):):)
A więc zdjęcia wywołane..córka zadowolona.i od razu jedno ze zdjęć "ubrałam":):):)


A że na Bee Scrap akurat trwa wyzwanie DZIEWCZYNY to z lekką dozą nie śmiałości zgłaszam tam moją pracę;)



oprócz dziewczyńskiego różu...kwiatów i perełek jest też oczywiście brokat;)





Bardzo fajne wyzwanie...


6 komentarzy:

  1. Oj wstyd... :D
    Najważniejsze, że zabrałaś się do pracy, bo szkoda, żeby taka utalentowana mamuśka nie pokazała na co ją stać!
    Wyszło świetnie, dziękuję za udział w pszczółowym wyzwaniu. Ula z Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ..No ale faktycznie wstyd żeby dziecko tak długo czekało na zdjęcia; );)

      Usuń
  2. Piękna, ciepła praca! Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, to dobrze,że my od czasu do czasu coś wydrukujemy... Hihihi. Praca bardzo udana i modelka piękna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bee Scrap. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100% dziewczęcości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)