poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Mini album...

Zafascynowana pięknymi pracami Agnieszki  postanowiłam zrobić coś podobnego...cięzko było, bo przecież dorównać takiemu mistrzowi to łatwo nie jest...jednocześnie nie chciałam robić tego samego bo to już nie inspiracja a plagiat i choć boxy Agnieszki są piękne i niepowtarzalne to zauważyłam jednak że wiele wiele dziewczyn robi dokładnie takie same ( chodzi mi o kopie a nie inspiracje)...nie jest to zbyt fajne ale takie jest "prawo dżungli":)
Dlatego mam nadzieję że nikt pretensji do mnie nie będzie miał ....
Z początku miał być box ale no jednak nie...później pomyślałam żeby zrobić kartkę no ale jak pomieszczę te wszystkie kieszonki na pieniążki (?) więc doszłam do wniosku że zrobię mini album który jednocześnie będzie fajnym prezente...pamiątką a i później Młodzi mogą go wykorzystać i do kieszonek powkładać zdjęcia;)
Może być?:)








Pozdrawiam i zapraszam na Facebooka do polubienia mojej stronki;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)