poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Cukier różany./kulinarnie

Nareszcie doczekałam się swojego ogrodu i pięknych tylko, tylko, tylko moich róż;)
Od  kilku lat miałam ochotę zrobić cukier różany i w końcu mi się udało;)
W sieci krąży mnóstwo przepisów więc oryginalna nie będę bo sama z nich korzystałam ale wiedzą chętnie się podzielę;)

200g płatków róż
300g cukru
i to wszystko.


Płatki róż najpierw musimy oczyścić...ja je lekko przepłukałam poczekałam aż przeschną,wycięłam białe końcówki i utarłam w moździerzu...następnie palcami połączyłam z cukrem i rozsypałam na papierze do pieczenia aby  mógł wyschnąć..i już.


 Cukier różany gotowy;)





Niestety też z braku czasu  musiałam opuścić szeregi PWC.jest mi nie zmiernie przykro bo dziewczyny i atmosfera jest genialna ale niestety nie wszystko jest takie łatwe i proste jak na monitorze komputera.

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)