poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Album dla teściowej...

W tym roku moja teściowa spędzała u nas urlop...co cieszyło wszystkich bez wyjątku;);)
Oczywiście pstrykniętych zostało "milion" zdjęć więc i trzeba było się postarać o album....
Postanowiłam że jako dobra synowa zrobię taki album no i zrobiłam...Album powstał z kopert więc robiło się go naprawdę łatwo i szybko...Chciałam użyć papieru który w jakimś sensie będzie przypominał Finlandię ale skoro powędruje do Mamy a Ona lubi takie klimaty to i papiery są kwieciste i kolorowe;)

Jak myślicie spodoba się?
Dodam tylko że kwiaty sama zrobiłam;)




A więc album pędzi na wyzwanie do :

Cherry Craft gdzie w bingo wybieram
sznurek.kwiaty,różowy

BeeScrap gdzie tematem wyzwania jest 
Sierpniowa Łaką;)

Oraz do 

CraftMoly gdzie króluje 
Pełnia Lata

Pozdrawiam!!!!

3 komentarze:

  1. piękne kolorki i tyyyle kwiatów :) śliczny album! dziękuje za wspólną zabawę na blogu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło kwieciście i romantycznie. Myślę, że album spodoba się Teściowej. Mega pamiątka.
    Cieszę się, że zgłosiłaś swoją pracę na wyzwanie Bee Scrap.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny albumik dla teściowej :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)