poniedziałek, 13 lipca 2015

Kartka na ślub cywilny;)

Dziś będzie ślubnie !:)
Nie ma co ukrywać że kartki ślubne są łatwe w zrobieniu jeśli chodzi o ślub kościelny...gorzej jednak jeśli trzeba zrobić kartkę na ślub cywilny ..przynajmniej moim skromnym zdaniem.
Ale zamówienie było więc kartkę też zrobiłam....mam nadzieję że sobie poradziłam...Jak myślicie?:)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Namaste gdzie tematem jest ślub;)
Ja niestety nie posiadam żadnego papieru z tego sklepu choć nie ukrywam są piękne...ale mam zamiar szybko to zmienić;)

Moja ślubna kartka na ślub cywilny wyszła tak:)
Jak myślicie spodobała się ?:)



Tutaj zapraszam Was do obejrzenia fajnych prac od zespołu Namaste

NAMASTE

2 komentarze:

  1. Śliczna!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)