wtorek, 24 lutego 2015

Coś innego;)

Tym razem nie zrobiłam kartki ale "ramkę" na bejtramie:)
Super mi się ją robiło tym bardziej że na zdjęciach jest mój malutki syn ( choć na zdjęciu ma lat 9 ....a teraz12 lat i 170 cm...jak to się dzieje że dzieci tak szybko rosną?):):)

Oczywiście jak zawsze wszystkie przeszycia są ręczne bo innych nie potrafię robić;)

Jako że na ALTAIR ART jest wyzwanie z warstwami których tutaj akurat nie brakuje (?) to postanowiłam zglosic tą pracę ...szkoda tylko że nie mam jeszcze nic z ich sklepu bo mają naprawdę fajne papiery ale wszystko przede mną:)

I jak się prezentuje moja praca?:)
 




...tylko żebym jeszcze nauczyła się robić porządne zdjęcia ech...
A kółeczka zębatki pochodzą z I KROPKA;)




3 komentarze:

  1. Piękny blejtram, świetna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    I zapraszamy do nas częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca, i tyle się dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ramka. Super dobrany każdy szczegół :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)