poniedziałek, 9 marca 2015

Candy.

 Zapraszam na moje urodzinowe Candy .
Oczywiście jak co roku 17 marca obchodzę swoje kolejne
osiemnaste urodziny:)
Zasady oczywiście znacie. ..wystarczy napisać coś w komentarzach
i na swoim blogu poinformować o Candy
Oczywiście na Facebooku również można wziąć udział w zabawie
udostępniając zdjęcie z wiadomością o Candy.
Czyli macie dwie szanse.
Wyniki losowania podam już 18 marca
Jeśli wylosowana osoba nie skontaktuje
się ze mną do 21.03 wtedy 23.03 powtórzę losowanie.
Poniżej na zdjęciach dokładnie widać co jest do wygrania.
ZAPRASZAM SERDECZNIE

*obserwowanie bloga lub profilu na Fb nie jest konieczne...chcę zrobić poprostu komuś przyjemność bez zmuszania do zostania fanem roku:):)

  Moi! Tervetuloa minun synttäri karkkeille!
Minulla on syntymäpäiva 17.03...ja taas täytän 18 v
Karkkiin voi osallistua ajalla 14.02-17.03 klo 24..
Voittajan nimi ilmoitetaan 18.03 :)
Voittajalla on aikaa ilmoittautua sähköpostilla tai Facebokissa
21.03- tai arvon uuden voittajan 23.03.

Jos haluat voita karkkia riitää:
-tykätä sivu ( ei ole pakkolinen)
-tykätä kuva ja jakaa sen kuvan.
-kirjoita kommenteissa :)

Voi myös kirjoitta komenteja blogissa jos ei ole Facebook proffilia 




























11 komentarzy:

  1. Aina olen valmis uusiin haasteisiin!
    Tervetuloa sivulleni uudestaan.
    Ehdottomasti kilpailuun mukaan!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)) Dzięki za odwiedziny i info post już u mnie, chciałam zauważy, że ja również w tym roku obchodzę kolejną osiemnastkę, tylko jest jeden szkopuł już znacznie mniej lat zostało mi do podwójnej osiemnastki niż do tej prawdziwej ;P, Sto lat

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za zaproszenie :) oczywiscie chetnie korzystam :) banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/ najlepszego :)
    ps. PWC widze zmienilo banerek :) fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę spełnienia marzeń oraz mnóstwo kreatywnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne słodycze :) dziękuję za zaproszenie do zabawy, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)! Z przyjemnością stajemy w kolejce i zapraszamy do nas :) http://kreacje.naszegagatki.pl/
    pozdrawiamy
    Nasze Gagatki

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!! Chętnie staję w kolejce w Twoim candy :)
    Banerek umieściłam na blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj, naj, najlepszego! Mnóstwa scrapowych pomysłów i czasu na ich realizację a do tego zdrówka, pieniążków i samych słonecznych dni :) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejeczce po cukierasy. Info u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonecznych chwil przepełnionych kreatywnością, spełnienia marzeń-małych i dużych, i mnóóóstwo uśmiechu życzę:)
    Pozdrawiam serdecznie i dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ustawiam się w kolejeczce:)...i życzę spełnienia marzeń!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Samych wspaniałaści i sukcesów we wszystkich dziedzinach życia! W ostatniej chwili ale jeszcze zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)