poniedziałek, 5 stycznia 2015

Nowy Rok Nowe Wzyzwanie.

Nowy rok , który mam nadzieję będzie lepszy niż poprzedni...zaczynam od wyzwania na PWC.

Wyzwanie prowadzi Kwiat Wiśni i brzmi następująco;)!
Tym razem tematem wyzwania jest ZIMA
czyli w pracy należy użyć przedmioty, które kojarzą się TYLKO z ZIMĄ (nie ze świętami) - czyli np. narty, rękawiczki, czapka, łyżwy, sanki...

U mnie są to zimowe czapeczki , które można wykorzystać na wiele sposobów...moja córka ubrała w nie lalki barbie a ja powiesiłam kilka na choince;)


Mam nadzieję że się Wam podobają;)

Jako że jest to mój pierwszy post w 2015 roku ( kosmicznie się to pisze;)) to życzę Wam z całego serca szczęścia i pomyślności...weny tworczej  i spełnienia marzeń!:)

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) A czapeczki urocze :) bardzo naturalne :D tylko skala mi coś nie pasowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)