niedziela, 11 stycznia 2015

Moje Wyzwanie na PWC

Witamy Was serdecznie w kolejną niedzielę :)
Dziś po dłuższej przerwie wyzwanie na PWC poprowadzę ja, ... mam nadzieję, że spodoba się Wam to co zaproponuję i przyłączycie się do naszej zabawy:)
Z racji tego że na "tapecie" mamy akurat Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to i wyzwanie będzie na czasie, a więc żeby nie przedłużać podaję Wam wytyczne!

"RÓBTA CO CHCETA!"
Czyli możecie wykonać dowolną pracę w dowolnym kolorze co Wam natchnienie twórcze podpowie... jednak jest jeden malutki warunek na pracy musi być SERDUSZKO ...
nie musi być na pierwszym planie, nie musi być duże ...poprostu gdzieś musi się ukazać:)!
 
Zapraszam Was na PWC po małą garść inspiracji i zachęcam do współnej zabawy;)

Ja przygotowałam przepiśnik dla babci moich dzieci z okazji zbliżającego się święta;)



1 komentarz:

  1. Super , a to się świetnie składa Ty dl babci , a ja dla dziecka i tak to się w tym świecie uzupełniamy się , praktyczny , ładny , Babcia będzie zachwycona pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)