niedziela, 9 listopada 2014

Wracam.

Witam:)
Powolutku wracam do scrapowania i do moich kartek...powolutku to jednak za dużo powiedziane bo wracam "powolusieńko"...od ostatniego mojego wpisu minęło kilka miesięcy które były dla mnie okropne...koszmarne i tragiczne.
Nie życzę nikomy takich "przygód" i nie mogę się doczekać aż skończy się ten cholerny pechowy rok 2014.
Przeważnie w grudniu na koniec roku wiele scraperek robi podsumowanie swojego życia scrapowego jak i tego w realu ale choć dopiero listopad to ja już wiem że czegoś takiego u mnie nie będzie więc od razu napiszę żeby nie wracac do tego tematu że spotkało mnie wiele nie szczęśc w tym moja choroba i śmierć ojca .


Na tym jednak poprzestanę bo chcę Wam pokazac moją pierwszą kartkę od kilku miesiący którą zrobiłam na wyzwanie Projektu Wagi Cięzkiej jednocześnie chcę podziękować dziewczyną że czekały na mnie cierpliwe przez te kilka miesicy! DZIĘKUJĘ.


I o to moja praca;)


1 komentarz:

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)