czwartek, 16 stycznia 2014

Wpadłam;)

Wpadłam z kolorowaniem na maksa;)
Dokupiłam kilka kolorów ( chwała że mąz nie wie jakie są ceny promarkerów hehe) i szaleję sobie ;)
Ostatnio pokolorowałam tego przystojniaka a dziś pyszną babeczkę;)
Tak bardzo mi sie to spodobało że chyba takie stemple będą przeważac w moich pracach;)

Tym razem zliftowałam kartkę Agnieszki na blogu Diabelski Młyn
Lift raczej luźny ale chyba o to chodzi żeby nie była to kopia prawda?:)


Tak wygląda oryginał



a tak moja interpretacja;)

 


Stempel pochodzi z tej stronki KLIK KLIK gdzie nie ukrywam zasugerowałam się tez kolorami...człowiek uczy się od lepszych;)


Korzystając z okazji że jest to wyzwanie i zapewne kilka osób przeczyta ten post chciałam Was prosić o przekazanie 1% dla ślicznej Alusi;)


Zapraszam Was do odwiedzenia blogu Mamusi do Ali...jest kobieta niesamowita...silna a zarazem wrażliwa!
Pracowałyśmy razem krótko ale zapamiętałam ja jako zawsze uśmiechniętą i fajną babkę;)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Piękna wyszła :) A kolorowanie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta muffinka, to mojej Julii się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)