wtorek, 7 stycznia 2014

Szaleństwo wyzwań;)

Raczej nie biorę udzialu w wielu wyzwaniach...czasami gdzieś tam zgłoszę pracę ale nie wydaje mi się żebym robiła tak fajne prace jak inne dziewczyny...nikłe są moje szanse na wygranie więc daruję sobie;)
Ale tym razem postanowiłam zaszalec i zgłosić jedna pracę do kilku wyzwań...a może akurat?:) Wątpie ale jak się bawić to się bawić na całego;)


W jak Wiktoria ;)

Było tak..


...później tak;)


Zdjęcia robione telefonem więc...;)



I tą pracę zgłaszam na wyzwanie:

W Scrapgangu gdzie wytyczne to praca dla dziecka...a moje W powstało dla mojej córeczki Wiktorii;)19.01

Kolejne wyzwanie to wyzwanie na blogu sklep-ewa.pl...gdzie wykonać trzeba prace monochromatyczną,Jedynym warunkiem jest dodatek wstążki/sznurka lub czegoś błyszczącego (brokat, ćwiek, kryształek etc.). U mnie to blyszczące kropeczki na motylkac no i różyczki na papierze;)21.01

Kolejne wyzwanie kolejny blog tym razem to Galeria Papieru Rae..pierwszy raz biorę udział w wyzwaniu na tym blogu i mam nadzieje że nie ostatni;) 
Temat wyzwania...PRZED i PO;)
15.01

Pozdrawiam!!!

13 komentarzy:

  1. Super ci wyszło tylko sprawdz bo na niektórych blogach pisze ze można zgłaszać tylko na dwa wyzwania oprócz nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...nawet nie pomyślałam że ktoś może zrobić takie zastrzeżenie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale cudna ta literka, podziwiam!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny lifting :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the letter they are such fun to alter and make beautiful...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca. Życzę wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :)) ja zapraszam ze swojej strony na taką mini-zabawę na moim blogu, może zainspiruję :)
    http://musssli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna praca, ale nie widzę sznurka, wstążki ani nic się nie błyszczy, możesz wskazac?
    DT blog sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrozumialam że ma byc wstązka lyb sznurek lub cos blyszczącego...błyszczące są same różyczki na papierze i kropeczki na motylach...może za dokładnie tego nie widac no jakość zdjęc nie jest najlepsza ....ale wszelakie perelki są błyszczące prawda?:)

      Usuń
  8. Bardzo fajna literka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna literka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Bardzo mi się podoba Twoja praca! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)