sobota, 25 stycznia 2014

Kuchnia mojej córki;)

Zapewne większość dziewczynek uwielbia pomagać mamie w kuchni...moja córka również choć bardziej lubi pomagać tacie niż mnie;);)
Ale piec ciasta wręcz uwielbia;) 
Tym razem wróżka zębowa przyniosła Wiktorii mini książkę kuchenną gdzie podane są bardzo fajne,smaczne.tanie i proste w przygotowaniu smakołyki;)
Wczoraj Wiki przygotowała ciasto z płatków owsianych...
wyszło pysznie i nie ukrywam że jestem dumna bo w większości zrobiła je sama...
                                                 mama tylko troszkę pomagała;)


Książeczka kucharska jest;)




i nasze ciasto też;)



Podajemy przepis jeśli ktoś ma ochotę na coś słodkiego;)

*175 g masła
*125 g brązowego cukru
*55 g białego syropu
 ( nie wiem czy to ma jakąś specjalistyczną nazwę , nie kupowałam go nigdy w Polsce ale to chyba cos jak syrop klonowy?)
*350g płatków owsianych.


1.Rozpuszczamy syrop, cukier i masło
2.Dodajemy płatki i mieszamy dokładnie aż "masa" będzie zwarta;)
3.Wykładamy na małą blachę wyłozoną papierem. Ugniatamy żeby była w miarę równa powierzchnia;)
4.Wkładamy do nagrzanego piekarnika 180 stopni i pieczemy 25-30 minut.
5. Wyjmujemy,studzimy i kroimy  prostokąty lub kwadraty kto jak woli;)

Smacznego;)

A że mama miała jeszcze czas to zrobiła kolejną kartkę w babkami;)



1 komentarz:

  1. ha ha ha... Oprócz łakoci udało mi się dostrzec smoka jako pomocnika kucharzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)