niedziela, 19 stycznia 2014

Kochanym Dziadkom;)Wyzwanie PWC

Witam:)
Kochane niech mi ktoś wytlumaczy dlaczego te kartki na dla naszych dziadkow są zawsze takie poważne,kolory stonowane, bez szaleństw???
Moi dziadkowie choc byli wiekowi to zawsze radośni i weseli i faktycznei zawsze dostawali kartki te należące do spokojniejszych ale moi dziadkowie mieli po 70-90 lat a znów dziadkowie moich dzieci to wesołe pokolenie 50-60 latków pełni życia,werwy i humoru nie raz z nutką szaleństwa;)
Moja teściowa zawsze mówi że nie liczy się metryka ale to co się czuje i na ile;)

I właśnie dlatego dla nich powstała taka wesoła kartka na ich święto;)



W związku z tym że wykorzystałam tutaj stemple MOS (ciągle ćwicze kolorowanie promarkerami)
zapraszam Was na moje wyzwanie na PWC gdzie tematem jest stempel;);)


Życzę wam miłej niedzieli i zapraszam na moją stronkę na facebooku gdzue do wygrania jest kalendarz;)


2 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)