niedziela, 1 grudnia 2013

PWC i I Kropka:):)

Kochane już grudzień!!!!
Nie wiem jakim sposobem się to stało i gdzie jest reszta roku;)
Tak szybko mi to "śmigneło" że nawet nie wiem kiedy..... już o zmianach jakie nadeszły w tym roku to nie wspomnę...przynajmniej nie w tym poście;) 
Poczekam do Sylwestra;)

A teraz tym świątecznym krokiem zapraszam Was na kolejne wyzwanie na PWC;)

Moja praca wygląda tak...a zasady i warunki wyzwania znajdziecie na PWC;)
Grafika Janet.




Karteczkę zgłaszam również na wyzwanie w Scrap Shop ;)
Oraz na wyzwanie w Przyda Się;)


Poza tym muszę się Wam pochwalić że to ja zgarnełam 200 zamówienie  w I Kropka!:):):)
Jest to jeden z nielicznych sklepów w którym klienci z zagranicy mogą brać czynny udział we wszelkich zabawach czy promocjach!!!

Na zdjęciu poniżej są cudeńka które dostałam w paczuszce;)
Jest to nie liczna część bo zdjęcie robiłam na szybko...kilka tekturek już wykorzystałam i czekają w kolejce do publikacji a i dzieciaki już marudzą bo chcą otwierać kalendarz z czekoladkami;)




Kropeczko jeszcze raz bardzo dziękuję!!

5 komentarzy:

  1. Praca bardzo ładna, Dziękujemy za udział w zabawie Biała Zima w Scrap Shop !!! Prosze uzupełnic banerek!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Shop

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)