wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie;)

Większość z Was robi podsumowanie roku...więc i ja się skusilam ;)
Ale u mnie będzie króciutko bo nie działo się aż tak dużo...choć kilka rewolucji było;)
Jeśli chodzi o życie prywatne to...nareszcie po kilku podejściach udało mi się zrobić średnie wyksztalcenie...wiem że dla nie których to nic nie znaczy ale dla mnie to wielka rzecz...zawsze coś stawało mi na drodze...i w końcu zrobiłam to!!! Wprawdzi byłam już po 30 ale czy to ważne?!!
Skończylam liceum ekonomiczne....w Finlandii w języku fińskim oczywiście;):) i jestem z tego mega dumna;)
Moim kolejnym powodem do dumy to zakup domu...spełniły się nasze marzenia !:) I w końcu mamy swój mały kawałek ziemi;)
Dzieciaki zdrowe, szczęsliwe...przynoszą do domku medale i dyplomy ...czego chcieć więcej?:)
Mąż ten sam od 11 lat...kochający i opiekuńczy...pełnia szczęścia;)

W świecie skcrapkowym to ja ciagle gdzieś jestem w tyle ...ciagle boję się LO i innych rzeczy takich jak zabawa z mediami czy z kolorami...prace ciągle w tym samym stylu czyli stonowe...zero szaleństwa ale czy to źle? Może nudne ale mnie się takie podobają.;) Mialam w tym roku kilka zamówień z których bardzo się cieszę bo znaczy to że jednak komuś te prace się podobają...no i dołaczyłam do super grupy w Projekcie Wagi Cięzkiej za co dziękuję dziewczynom;)


Postanowienia na rok 2014??? Są owszem i to wiele ale jedno najwazniejsze to być lepszym czlowiekiem...lepszą matką i jeszcze lepszą żoną;)
W świecie scrapkowym to postanawiam szaleć i jednak poeksperymentować z mediami i kolorami;)

I na tym zakończę ostatni post w tym roku...do zobaczenia za rok;)


2 komentarze:

  1. Gratuluję roku 2013 i życzę jeszcze lepszego roku 2014.

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczne gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)