wtorek, 22 października 2013

Długi post będzie...

Długi będzie ale nie moge się powstrzymać i muszę się Wam pochwalić że mój "mały synuś" zdobył srebro (no nie że prawdziwe?:)) w zawodach judo...Jestem MEGA dumna ..bo niestety dostał za przeciwnika chłopaka z pomarańczowym pasem a mój syn ma dopiero biały z dwoma wstawkami więc tak naprawdę jest dopiero na początku swojej drogi z judo ale udało  mu się i szczęście jest podwójne;)




z tej okazji mama postanowiła upiec ciasto z gruszkami ..przepis pochodzi z tej stronki.. 
 Ja niestety dałam za duże gruszki i troszkę za twarde...ale pychotka była nie ma co ukrywać;)


 Ach i jeszcze muszę się pochwalić nowym członkiem rodziny...wprawdzie na krótko do nas zawitał bo tylko na okres zimowy ale jest i dzieciaki się bardzo się cieszą;)





Życzę wszystkim miłego dnia i trzymajcie kciuki za mnie bo remont jeszcze trwa a sił coraz mniej;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)