piątek, 27 września 2013

Hello Kitty i satanizm...

Jak byłam małą dziewczynką to nie było tak bajecznych zabawek jak są teraz ale dzięki mojej babci która posyłała nam paczki z "rajchu" miałam zawsze coś fajnego ....ale nigdy mi przez myśl nie przeszło że lalki , zabawki czy coś tam jeszcze miało na mnie zły wpływ...już nie wspomnę o znakach satanistycznych....ludzie skąd te poglądy skąd takie pomysły????
A może ja jestem jakaś inna i tego nie zauważam ale co może być złego w Hello Kitty czy kuzyku Pony??


A że dzisiaj ponuro na dworze to i ja zrobiłam kartkę w "ponurych" kolorach;)



2 komentarze:

  1. Anonimowy10/16/2013

    Okazuje się, że cała ta nagonka na Hello Kitty, nie jest warta funta kłaków. Proszę sobie poczytać październikowy 2013 r. numer Egzorcysty. Tam jest to wszystko dokładnie wyjaśnione

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kartka - super kolory, a w tej dziewczynce się powoli zakochuję - idealnie pasuje i te tło :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)