niedziela, 14 lipca 2013

Zdjęciowo-mediowe

Dziś kolejne wyzwanie w PWC:):)

Dzisiejsze wyzwanie poprowadzi Szafran;)
A o to co napisała....

Witam Was serdecznie!
mam nadzieję, że wakacje dają Wam możliwość odpoczynku :)

co by Wam się jednak nie nudziło za bardzo - dziś kolejne wyzwanie ;)

zdjęciowo-mediowe

format pracy jak zwykle dowolny
a wytyczne są 2:

w pracy musi wystąpić minimum 1 zdjęcie 
i minimum 2 media, czyli wszelkiego rodzaju preparaty - od każdego rodzaju farb, past strukturalnych czy nawet lakieru do paznokci ;) po glossy accents, perełki w płynie czy inne brokaty :)


Ja postanowiłam zrobić coś prostego bo nie mam wielkiego doświadczenia  z mediami ale jako tako dałam radę;)


A wiec powstała rameczka gdzie wykorzystałam tusze, perelki w płynie, i lakier do paznokci;)_



2 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)