niedziela, 21 lipca 2013

Ptaszki tu ptaszki tam;)

Dziś rusza kolejne wyzwanie na PWC które tym razem prowadzi Frezja;)
A będzie to  wyzwanie latajace

Czyli wszystko co jest zwiazane z lataniem bedzie idealne : ptaszki, muchy, balony, szybowce, skrzydla, samoloty, nawet pterodaktyle. :D 
U mnie pojawił się ptaszek ukryty za różami ale jest dość widoczny mam nadzieję;)



A dziś dopadła mnie panika...mój syn jedzie na pierwsze mini kolonie czyli na 5 dni....jest to jego pierwszy wyjazd choć ma już aż 10 lat (:)) Z tego co zaobserwowałam to ja martwię się o niego bardziej niż on sam i chyba przy pakowaniu zacznę płakać....przeciez on byl taki malutki taki bezbronny a teraz jedzie w świat sam bez mamy....dobrze że tylko 130 km...zawsze mogę po niego jechać hehehe 
Dobra czas na melisę bo się całkiem rozsypię;)

Miłej niedzieli życze;)!

1 komentarz:

  1. fantastyczna karteczka:) też to przechodziłam jak starsza córka jechała do sanatorium na 3 miesiące. Melisa jak najbardziej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)