niedziela, 9 czerwca 2013

Darmowe przesyłki??!!!

To tylko kpina a już w wykonaniu Rapakivi to i chamstwo...takie jest moje zdanie i go nie zmienię.

Hucznie obwieszczono że w ten weekend dla WSZYSTKICH zaznaczam że dla WSZYSTKICH którzy dokonają zakupu na kwotę 35 zł przesyłaka będzie gratis....
Sprawdziłam dokładnie jakie są wymaganie gdzie co i jak i nigdzie nie znalazłam informacji że przesylki są tylko na terenie kraju...zamówiłam prawie na 60 zł..od razu zapłaciłam i co???!!!
Po kilku godzinach dostaję wiadomość że moje zamówienie jest anulowane a na blogu szybciutko ( chyba biegiem) pojawił się punkt w którym zaznaczono że przesyłki są tylko na terenie kraju.

Jak mój dziadek mawiał "nie róbcie z gęby du..y" bo albo organizujecie wysyłkę darmową albo nie.
Ja rozumiem że może być drogo jeśli ktoś zamówi 5 kg paczkę ale same kwiatki??
 Zresztą tutaj nie chodzi o to ... nie postępuje się w ten sposób!
Albo prowadzi się firmę i jest się poważnym albo działacie jak wam pasuje i jak zawieje wiatr.


 Jestem zniesmaczona Waszym zachowaniem...potraktowaliście klienta jak śmiecia.

Powodzenia .

3 komentarze:

  1. doskonale Cię rozumiem i w pełni popieram oburzenie. Sama prowadzę firmę i zdarzyło mi się pomylić na koszt klienta - ale nigdy nie przyszło mi do głowy żeby biec za nim i domagać się dopłaty z mojego błędu.
    Kiedyś zamawiałam coś przez znany portal - wszystko u jednego sprzedawcy. kwota około 250 zł. Jakie było moje zdziwienie kiedy dostałam maila z prośbą o dopłatę 50gr do kosztów przesyłki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Anglii kiedy jest oferta darmowa przesylka, zawsze pisza, ze jest darmowa na terenie UK dla zagranicznyh wysylek jest znizka w wysokosci przesylki w UK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś u AsicyScrap jak i w Scrapińcu też była darmowa przesyłka i dostałam zniżkę 50 % a to bardzo dużo ;)
      I ja zadowolona i mam nadzieję Oni równiż;)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)