poniedziałek, 20 maja 2013

Majowe tagowanie....

niestety beze mnie...nie dałam rady ficzynie bawić się w tym miesiącu z dziewczynami...miałam dwie komunie...egzaminy z teorii i egzaminy praktyczne...wyjazd do Polski...zamówienie...No i niestety nie dałam rady a zrobić coś na szybko w stylu "na odwal" to nie w moim typie...jak mam coś zrobić na kolanie to wolę tego nie robić wogóle.

Wytyczne na maj była takie:

'3 x B czyli TRYPTYK'

KOLORYSTYKA:
BIAŁY,
BEŻOWY,
BRĄZOWY
KAŻDY Z TAGÓW MUSI MIEĆ JAKIEŚ POWIĄZANIE Z POZOSTAŁYMI !!!
No to wyjaśniam.
Nie robimy kolejnych monochromatycznych tagów, ale każdy z nich musi mieć 80% kolorystyki takiej jak podałam np. na brązowym tle brązowe kwiaty z zielonymi listkami.
Każdy z tej trójki ma być w takich kolorach jak podałam, czyli ma być 1 biały, 1 beżowy, 1 brązowy.
Robimy 3 tagi o dowolnym kształcie, przeznaczeniu, wielkości itd. 
Tagi muszą mieć jakąś wspólną cechę by można je nazwać tryptykiem (użycie tych samych elementów dekoracyjnych itp.)


Ale dziewczyny z pewnoscią sobie świetnie poradziły więc zapraszam do Kasha do Aki i do galerii naszych załogowych prac;)

6 komentarzy:

  1. Fajnie by było zobaczyć tagi... bo tekst posta jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak czytanie ze zrozumieniem się kłania :)

      Usuń
  2. Oooo nie ma zdjęć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie ma;( nie zdązyłam nic zrobić.

      Usuń
    2. Rozumie, ze tagi ukażą się w najbliższym czasie czy rezygnujesz z zabawy?

      Usuń
    3. Absolutnie nie rezygnuję;) Tagi pojawią się z pewnoscią z najbliższym czasie:)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)