sobota, 20 kwietnia 2013

Tag na kwiecień

Ja na początku muszę się do czegoś przyznać...nie myślałam że wytrwam w tym projekcie aż do kwietnia...myślałam że zrobię sobie z dwa tagi i pewnie mi coś wyskoczy albo się znudzę albo coś tam jeszcze....ale daje radę i mało tego ja poprostu bardzo fajnie się bawię w tym projekcie;)
Mam nadzieję że będzie tak do końca;) Trzymajcie kciuki za mnie;)


A na kwiecień wytyczne były bardzo fajne i łatwe;)...mianowicie


 
Nasz tag ma mieć dowolny kształt, dowolny temat - ale musi:
  • być jednokolorowy (jak kto woli monochromatyczny), można dodać jako neutralny biały lub czarny kolor w niewielkiej ilości) 
  • posiadać koronkę materiałową,
  • zawierać metalowe dodatki (ćwieki, nity itp.)

KOLORY ZABRONIONE: ECRU, BRĄZ, BEŻ,

A więc u mnie jest róż róż i jeszcze raz róż;)
Koronka jest...ćwieki też (to nie są lentynki hehehe)
 
 
 
 
Więc mam nadzieję że dobrze sobie poradziłam z tymi wytycznymi....zapraszam Was do zobaczenia prac Kasi i Aki oraz całego zespołu tagowego...
 
 
 
 


 

29 komentarzy:

  1. Piękny taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosny i wiosenny- podziwiam przeszycia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i romantyczny :-)))Kwiatki zwijane wyglądają cudnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie! Dla ciebie łatwo - a ja z powodu braku kolorowych metalowych dodatków nieźle się nagłówkowałam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,w dodatku przeszycia i kwiatki własne -ślicznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kobiecy! Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosennie i subtelnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny, śliczny tag.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama słodycz :) Śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziewczęcy i romantyczny!!! sama słodycz i delikatność!!! podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu bym takiego kształtu nie obszyła na maszynie... podziwiam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie są przeszycia na maszynie...w rękach wszystko obszywam;)

      Usuń
  12. Słodziaczkowy... jak taka podusia w stylu schabby - Jezu ręcznie obszywasz? - pełen szacun

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kwiecisty tag :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna wiosenna łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kompozycja z kwiatów i motyli, żadne landrynki tylko wiosna rozkwita :D
    Dopiero teraz dopatrzyłam się, że pochodzimy z tego samego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo słodki :) przeszycia takie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny i tez rozowy jak moj.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny tag! Jak z letniego ogródka!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosenny lekki tag :) I te ćwieki lentynkowe :*

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Podziwiam za szycie ręczne! Tag jet rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niby za różem nie przepadam, ale ten przypadł mi do gustu
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny różany tag!:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://tworczelapkiangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. no proszę... kwiaty są obłędne i te przeszycia - super
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)