środa, 20 marca 2013

Tag na marzec.

Oj tym razem Rudlis dała nam łatwiejsze wytyczne niż miesiąc temu ....łatwiejsze...znaczy że zrozumiałam i nic nie pokręciłam;)

Marcowe wyzwanie pod znakiem „POLKA DOTS x 3” 
czyli popularne kropki .

Tak więc powstał kropkowany nakropkowany i wykropkowany tag a żeby było ciekawiej to do taga miało powstać również ubranko.;)
Tym razem wszystko się u mnie zgadza;)

Zapraszam Was do również do Kasi i Aki ....sama jestem ciekawa jakie cudeńka stworzyły One i reszta załogi;)
 




 


ps. ta piękna Tilda niestety nie została pokolorowana przeze mnie;(

28 komentarzy:

  1. Pięknie! I te kolory :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i kolorowy tag

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny,a mała Tildka pięknie pokolorowana : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że tęsknota za wiosną u nas silna :-))) Cudna ta czerwień ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Pięknie pokolorowana Tilda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kropkowane kwiatuszki są śliczne:)Kolorowanka pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, kropkowany tag :)Cudnie pokolorowany stempelek!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny tag!!! lubię czerwony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tildy to ja kocham zawsze... BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny tag! A te kwiatuszki... czy to lentilki???

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kwiatuszki i świetne przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, a przy okazji zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zauważyłam te przeszycia, są świetne jak i cały tag, taki energetyczny:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo uroczy... i ta Tildka

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny :) piękna ta Niunia w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Śliczny! Love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, uwielbiam czerwoności, a i Tildzie w nich do twarzy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna oprawa dla uroczej Tildy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny,starannie wykonany i pięknie pokolorowany

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny tag, bardzo podoba mi się kolorystyka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny tag i cudnie pokolorowana Tilda

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny tag,piękna Tilda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)