poniedziałek, 18 marca 2013

Myślenie?:)

Kochani dziś na szybko...kartka ślubna ale chyba raczej na ślub cywilny;)




Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Scrapgangu 
gdzie wyłączamy myślenie;) Ja wyłączyłam na maksa bo oprócz tradycyjnego szycie ręcznego nic mi tu nie pasuje heheheh ale chyba o to w tym chodzi żeby sie nie przejmować;)



Jest mi bardzo miło że znalazły się osoby chętne na moje przepiśniki....po porannym losowaniu nagroda powędruje do 
..........................................
Jak każdy Twój pomysł - cudo, wdzięczna kompozycja...Chciałabym jednak tego dotknąć.

                                    Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka :)
    Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, na cywilny, ślub to ślub i każda kartka pasuje! Ta jest świetna :D Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Ech,czas zrobić w końcu przepiśnik dla siebie ..... Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac, że nawet kartki, które powstają "na szybko" też moga być świetne! Twoja bardzo mi sie podba :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szybko a jaka elegancka i pełna energii kartka wyszła!
    Pozdrawiam! DT Scrapgangu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)