środa, 20 lutego 2013

Tag na luty;)

Tag na luty....który zaproponowała naszej ekipie Rudlis miał być pod tytułem 
ZWIERZYNIEC – cztery łapy*....    
Nie wiem jak to zrobiłam i jakim cudem ale w mojej łepetynce zakodowałam sobie że ma być tag ze zwierzakiem i w dodatku wymyśliłam że będzie to sowa... zwierze/sowa/cztery łapy za cholerę nic  mi tu nie pasuje ale dopiero biorąc się za pisanie tego postu uświadomiłam sobie tą pomyłkę....
Nie mam pojęcia jak to się stało...może to poprostu nawał obowiązków które ostatnio mnie wręcz zalewają albo gapostwo...mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone....

Z pewnością dziewczyny Kasia i Aka  poradziły sobie o niebo lepiej więc zapraszam Was na ich blogi ...oczywiście zapraszam Was do obejrzenia prac naszej całej ekipy.

A na początek moja dziwna wersja "Zwierzyńca-cztery łapy"



 
 

23 komentarze:

  1. Przesliczny no szkoda ze troszke z wytycznymi sie minelo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      Troszkę??? Oj to mało powiedziane:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale za to bardzo wesoły jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczyło dokleić drugą sówkę jako bliźnięta syjamskie i 4 nogi by się znalazły :-))) Sympatyczna sówka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa jest świetna! Kolory taga i kompozycja też. Następnym razem zakodujesz sobie właściwie. Pomyłek nie robi tylko ten, kto nic nie robi i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sówka.....ale faktycznie mineło się oj mineło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, no świetna czterołapna sowa :D
    tag świetny kolorystycznie!!! doładowuje energią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak policzyć skrzydła to będą "cztery łapy"

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag uroczy, łapek może ciut przymało.... ale nie pojawił sie w galerii

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha :D To mnie rozbawiłaś :) Zdarza się, też sugeruję skrzydła jako łapy ;) Mój tag w sumie też troszkę inny, bo nie wiem, czy pomponiki nie podchodzą pod "imitację" futra ... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza sówka na pięknym kolorowym tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może łapek zabrakło, ale... śladów aż nadto ;) Mnie się bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówka śliczna i jaka kolorowa praca : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sowa jest po prostu obłędna! Kocham sowy, a ta po prostu przesunęła się na miejsce pierwsze w moim rankingu :D Wygrała nawet z Hedwigą, sową Harry'ego Pottera :D
    Cały tag jest uroczy i bardzo radosny! Chyba najładniejszy z lutowych tagów, jakie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sówka ,bardzo kolorowa i szczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza sówka, bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. z optymistycznym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jak zsumować odciski łapek na tle, to nawet i więcej łap się znajdzie :) Bardzo wesoły tag :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)