poniedziałek, 11 lutego 2013

Candy

Jak już pisałam kiedyś mój syn pewnego ranka powiedział mi "Mamuś starsi ludzie w Twoim wieku...." więc właśnie z okazji moich urodzin które są 17 marca( absolutnie nie należę do osób starszych...jestem poprostu starszą młodzieżą a to przecież róznica:))postanowiłam zorganizować małe Candy....do wygrania jest przepiśnik plus niespodzianka;)

Wystarczy tylko zostawić komentarz i zamieścić informacje na swoim blogu ...czy to w formie postu czy na pasku bocznym ...
Candy jest też na Facebooku na mojej stronie gdzie również zapraszam...wtedy szansa jest podwójna..Osoby nie posiadające bloga również mogą brać udział w zabawie...proszę tylko o wpisanie adresu mailowego w komentarzu;)

.Mam nadzieję że ktoś będzie zainteresowany :):):)


Proszę o zostawienie jednego komentarza;)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace i świetny konkurs ;)
    pozdrawiam
    sylwunia0212@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak każdy Twój pomysł - cudo, wdzięczna kompozycja...Chciałabym jednak tego dotknąć.

    martaz26@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Zgłaszam się do Candy :)
    Banerek jest już na moim blogu, jak również zgłosiłam sie na FB (jako Nesie Watson) :)
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj...Ustawiam się w kolejce po słodkości :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie :-))) Przepiśnika nie posiadam ( wszak szewc bez butów ..... ) Z radością ustawiam się w kolejce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce i ja :) kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się pisze na taki przepiśnik :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też sie ustawię, banerek wisi www.ewelina-scrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, pozytywne przepiśniki, a że ostatnio zaczęłam pasjonować się gotowaniem, to coś dla mnie :) banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy", pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te przepiśniki ;p
    Z chęcią się zapisuję ;d

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. juz od dawna marzy mi się przepiśnik :0może zmobilizował by mnie do nauki gotowanie i pieczenia :) także ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością zapisuje się do zabawy:) Z okazji zbliżających się urodzin składam najserdeczniejsze życzenia wielu twórczych pomysłów, którymi będziesz nas zachwycać:) Przepiśnik jest śliczny, dlatego trzymam za niego kciuki:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3/16/2013

    Tworzysz piękne rzeczy , wiec ustawiam sie w kolecje po te słodkości. Pozdtrawaim dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. na ostatnią chwilę :) ale obserwować będę ciągle bo zakochałam się w kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiśniki śliczne. Chętnie bym taki wygrała. Serdeczne życzenia urodzinowe.
    www.nie-zapominajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny! Zgłaszam się na ostatnią chwilę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)