niedziela, 20 stycznia 2013

Tags 2013/Styczeń

Na początku roku dołaczyłam do projektu Tags2013...mam nadzieję że systematyczność dobrze mi zrobi choć raczej liczę na dobrą zabawę i na możliwość poznania fajnych osób i ich blogów;)

Na styczeń Rudlis podała na takie o to wytyczne...







Trzy elementy, które musi zawierać tag to:

  • kawałek szarego papieru, 
  • koronka pod postacią papierowej serwetki, bawełnianej koronki, wyciętej z wykrojnika lub dziurkaczem. 
  • no i srebrna wstążka (nie sznurek, nie nitka). 

Po wielu próbach mój tag wygląda tak...





Największą trudność sprawiła mi ta srebrna wstążka...jak tylko zrodził się jakiś pomysł to nigdzie mi ta wstążka nie pasował hehe ale dziewczyny z tagowej ekipy z pewnością sobie poradziły....na zdjęciu wyszła troszkę niebieskawa ale jest srebrna ręczę za to:):):)

Zapraszam Was do obejrzenia prac tagowej ekipy;)

33 komentarze:

  1. fajowski !!!! super wygląda ten turkus ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ten gnieciony papier! Śliczności :) Powodzenia w rocznym tagowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i bardzo mi się podoba hasło na Twoim tagu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny tag i super pomysł z pognieceniem szarego papieru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne tło! że też sama nie wpadłam na takie rozwiązanie ;) Całość wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! Super tło, fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny tag! Pozdrawiam serdecznie i zycze swietnej zabawy nastepnym razem

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje! Wszystkie elementy zawiera i na dodatek ma świetny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat świetny , a turkus z brązami zawsze wygląda rewelacyjnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny tag! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo optymistyczny :) ten motyl dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny!
    Uwielbiam gnieciony szary papier;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny tag, a tło taga rewelacja - takie pogniecione

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te kwiaty kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomyslowy tag, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo!! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie niebieskawa ta wstążeczka, ale w zimie zdjęcia zawsze gorsze wychodą. Super ten pognieciony papier

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za świetny papier! A praca- super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tym gniecionym tłem, i z myślą przewodnią dobry pomysł:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kompozycja i kolory ,a tło rewelacja : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł na tło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny! Bardzo podoba mi się zestawienie szarego papieru i turkusu!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wymiętolony papier i super zwinięte kwiatuszki. Efekt super !

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę że nie tylko ja pogniotłam papier ;)
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny tag :) Podoba mi się przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wszystko skomponowałaś - piękny tag!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)