piątek, 28 grudnia 2012

Tagi???

...dlaczego nie?:)

Witam poświątecznie...mam nadzieję że święta mineły Wam w spokojnej i rodzinnej atmosferze bo i tak właśnie było u mnie.
Spokojnie, leniwie i jednocześnie pracowicie ale była to praca lekka, miła i przyjemna ale o tym w następnym poście;)

Dzisiaj chciałam Was zaprosić do Rudlis , która organizuje zabawę dla wytrwałych na rok 2013...zapisałam się i mam nadzieję że sobie poradzę.

U mnie ciężko jest z tą wytrwałością a spowodowane to jest brakiem czasu ale postanowiłam sobie że rok 2013 będzie nie tylko dla moich dzieci i męża ale także dla mnie....czas ucieka, człowiek nie jest coraz młodszy i odwlekanie wszystkiego na później nie jest najlepszym pomysłem...na początek mam zamiar wziąść udział w zabawie właśnie organozowaną przes Rudlis;)

Klik klik klik i będzieci na miejscu;)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za wsparcie i zrozumienie. Ja, tak jak i Ty, uważam że drukowanie obrazków Magnolii to nic złego. Wiele skraperek tak robi, bo nie każdą stać na dodatkowy wydatek. Ja przypadkowo znalazłam tę stronę i chciałam się z Wami nią podzielić. Nietety... zostało to źle odebrane. Mam nadzieję że obrazki się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w projekcie Tagi 2013, życzę wytrwałości i spełnienia planów na 2013 rok
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)