piątek, 7 grudnia 2012

Pachnący upomnek;)

Nareszcie znalazłam chwilkę czasu i mogłam zrobić drobny upominek dla mojej koleżanki z klasy która bardzo ale to bardzo mi pomaga na zajęciach....(chyba nigdy tak do końca nie nauczę się języka fińskiego) i tak właśnie w podziękowaniu powędruje do niej ten pachnący komplecik;)

 
 
 
 
 
 



 
 
Komplet ten zgłaszam na wyzwanie  HopmArt gdzie tematem jest "W oczekiwaniu na święta":)
 
oraz do Lemonade gdzie dekorujemy dom na święta a magnes nadaje się do tego z pewnością ...
 
Wykorzystałam papiery Wigilijna zorza i Śnieżna zadymka  od Asicy.
 
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. PRZECUDNY! Ale miły i fajny prezencik! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik jest fantastyczny, koleżanka na pewno będzie bardzo, bardzo zadowolona :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na podziękowania od serca, cudne wykonanie.Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł! dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)