poniedziałek, 31 grudnia 2012

Mój rok ....

Rok 2012 był  baardzo twórczy jeśli chodzi o tworzenie czegoś....może nie zrobiłam wielu prac ale wracając do początku mojego blogowania to sama nie skromnie zauważyłam że robię duże postępy;)
 Dostałam nawet kilka wyróżnień z czego jestem bardoz zadowolona ..a w życiu prywatnym działo się bardzo dużo i nie zawsze były to wydarzenia wesołe ale niestety smutek i żałoba są wpisane w nasze życie i nie mamy na to wpływu...


Styczeń
 
 


Luty
 
 
 
 

Marzec
 
 

Kwiecień
 
 

 
Maj
 
 

 
Czerwiec
 

Lipiec
 

Sierpień
 


 
Wrzesień
 
 
Pażdziernik
 
 
Listopad
 
 
Grudzień
 


Kochani Życzę Wam na Nowy Rok wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń i siły w realizacji Swoich planów!
 
 
Dziękuję moim obserwatorom że pomimo moich skromnych prac odwiedzają mnie i pozostawiają po sobie sympatyczny ślad w komentarzach...mam nadzieję że w nadchodzącym roku będę mogła was zaskoczyć i to nie jeden raz;)
 
Pozdrawam
 
 
 
 


1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!Wielu scrapowych dni!!! Pozdrawiam. gosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)