czwartek, 2 sierpnia 2012

Męskie inspiracje;)

Tym razem powstały dwie kartki męskie jedna dla mojego szwagra a druga dla mojego taty;)

Ta karteczka jest dla mojego Taty...mam nadzieję że się spodoba;) A teraz mam pytanie...ech kupiłam ten papier dawno temu o został mi tylko mały kawałek a zapomniałam na śmierć co to za papier i skąd...może mi ktoś coś podpowiedzieć?




Ta karteczka jest dla mojego szwagra...napis CAMPO i kolorystyka nie jest przypadkowa
ale co , gdzie. jak i dlaczego to już tylko dla wtajemniczonych;)




5 komentarzy:

  1. Swietne :) Zawsze dylemat jaka kartke zrobic dla faceta, a tu prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne kamizeleczki, a papier to chyba ten
    http://sklep.galeria-rae.pl/papiery/95-w-kratke-fbz-kwantyfikacja-w-brazie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a to nie krateczka z Galerii Rae ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są super:)ten papier w kratę jest świetny:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)