poniedziałek, 18 czerwca 2012

Parawan, kartka, pamiątka;)

Czyli moje ulubione zdjęcia w szarej kopercie którą tutaj wykorzystałam;)
Koronkowe kwiaty zrobiłam sama, przeszycia oczywiście ręczne a papiery Asicowe;)






Pracę te zgłaszam ;)
-blog HopmArta
gdzie tematem wyzwania jest Świat Dziecka.

-blog firmowy Asica Scrap
gdzie zgłaszany są wszystkie prace wykonane z Asicowych papierów;)

-blog wyzwaniowy Silesian Craft
gdzie tematem jest E jak ecru, emocje, etykieta.
Zdjęcia z pierwszej i ostatniej kieszonki sa jako etykiety bo z tyłu są napisy;)

6 komentarzy:

  1. śliczne to zrobilas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło. Tak stylowo. Naprawdę mi się podoba baaaaaaaaardzo. Dziękuję za udział w zabawie Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło! Podziwiam za ręczne przeszycia, wręcz nie możliwe wydawało mi się tak ładne ręczne szycie, a tu proszę, da się :)

    Dziękuje za udział w wyzwaniu silesian-craft !

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki parawanik to niezła pamiątka :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)