czwartek, 26 stycznia 2012

Girlandy w Piaskownicy;)

Dziękuję wszystkim za słowa otuchy w ciężkim dla mnie czasie....czas jednak wrócić do miłych zajęć , które pozwolą mi troszkę zapomnieć o przykrych sprawach...

W Art. Piaskownicy trwa wyzwanie Rękoczyny-Girlandy..mam nadzieję że moja praca spełnia wszystkie wymogi "girlanda miała byc więc jest".....w oczekiwaniu na wyniki wyzwania zajmę się moją dieta numer 43354 która mam nadzieje nareszcie ruszy moja wagę;):) Więc proszę trzymac za mnie kciuki;)

Przeszycia oczywiście ręczne;)
























3 komentarze:

  1. Bardzo optymistyczna girlanda. Nadaje sie swietnie do pokoju kazdej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna girlanda. Wiki na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do zabawy serialowej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)