poniedziałek, 7 listopada 2011

Dzień ojca tuż tuż:)

Ale oczywiście w Finlandii...mamy takie szczęście że dzień matki i dzień ojca obchodzimy dwa razy w roku...po polsku bo ja inaczej nie umiem no i po fińsku bo dzieciaki zawsze w szkole i przedszkolu coś przygotują więc jest to kolejna okazja do świętowania;)
Ale tym razem dostałam bardzo poważne zamowienie od mojego syna...wpadł na pomysł żeby zrobić tatusiowi album ze zdjęciami dzieci. Moim zdaniem miał super pomysł tym bardziej że mieszkamy niestety osobno z racji pracy oczywiście i mam nadzieję że nie będzie trwało to długo;)

Jak juz zauważyłyście fotograf ze mnie marny ale nie poddaję się;):)

Wykorzystałam papiery z Lidla a baza albumu to kartoniki z opakowań;)

Album zgłaszam na wyzwanie w Hopmarcie gdzie tematem jest czas;)

Uwaga duuuużo zdjęć;)












































6 komentarzy:

  1. Śliczny album :) Oj na pewno tacie się łezka w oku zakręci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj będzie płakał:*cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uraczy albumik z pewnością bezie przywoływany przez wiele wiele lat! Cudna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za udzial w zabawie:) świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny albumik :)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)