poniedziałek, 5 września 2011

Kartka dla dziewczynki;)

Witam was słonecznie :) U mnie śliczna dziś pogoda i na szczęście humor mi dopisuje...choć nie da się ukryć że nie lubię poniedziałków!:( Ale nie da się go obejść ..i lepiej zrobić coś rozluźniającego...:):)
Dziś zrobiłam karteczkę dla dziewczynki...super mi się ją robiła i nawet szybko...pomijajac szycie ręczne. Ta słodka LALUNIA została pokolorowana przez MOCCĘ od której dostałam magiczną paczuszkę w magicznymi rzeczami;)Dziękuję Ci Mocca z całego serducha;)

Szkoda że nie ma ( albo i nie doczytałam) żadnego różowego wyzwania...







6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie slodkie prace ,sa do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza! sliczniutka całość, bardzo lekka i dziewczeca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLiczna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna, taka lekka i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, słodka karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)