piątek, 18 marca 2011

Witam piątkowo;)

No i stało się dogoniła mnie trzydziestka ale po tych wszystkich pocieszających wpisach już się jej nie boję;)Teraz będzie już tylko lepiej:)
Wena troszkę mnie opuściła ale mam nadzieję że szybko do mnie wróci a wy będziecie mnie wspierać swoimi komentarzami;)No ale nie będę was zanudzała bo z pewnością czekacie na wyniki candy;)
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie pozostawione wpisy a było ich aż 140!:)

A więc nagroda niespodzianka wędruje do ....................






a ten numerek należy do Alekxandy!:):)
Bardzo się cieszę że przesyłka powędruje do Ciebie i mam nadzieje że wywoła uśmiech na Twojej buźce;)

Jeszcze raz dziękuję Wam za uczestnictwo i głowa do góry bo kolejne Candy już w święta Wielkanocne...nagroda będzie rozlosowana wśród obserwatorów;) Więc nie trzeba nigdzie się wpisywać,wypisać,wklejac linków itd:)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia;)

4 komentarze:

  1. wow....ale się cieszę :)
    Kochana jeszcze raz Sto lat :) I spełnienia najskrytszych marzeń :)
    Zrobiłaś mi mega niespodziankę :)
    Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciezczyni Candy :)

    I jeszcze raz najlepsze zyczenia urodzinowe dla gospodyni tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dnia, miłego weekendu;-)
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Zwyciężczyni:)
    Dziękuję Gospodyni za zabawę:0 i życzę wszystkiego co najlepsze, moc uśmiechu, mnóstwa pomysłów i ogromnej weny:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)