piątek, 25 marca 2011

Chwalę się!!!

Otóż jakiś czas temu wygrałam Candy niespodziankę u Alexandry i dziś dostałam paczkę a tam same cuda!!

Zresztą same zobaczcie:)




































A już totalnym zaskoczeniem był dla mnie ten cudowny przepiśnik:)





W paczce były jeszcze piękne papiery których niestety nie mogę wam pokazać bo nie mam dziś czym zrobic zdjęcia dlatego korzystałam ze zdjęć Alexandry...a czekoladkami zajeły się moje dzieci!:)
Olu dziękuję ci bardzo!:)

Trzymajcie za mnie jutro kciuki bo mam kilku godzinny egzamin z języka fińskiego!

Miłego dnia życzę;)


6 komentarzy:

  1. To pewnie nie będzie łatwe, trzymam kciuki! A prezent przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super skarby dostalas :) powodzenia :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Pani cuda wygrała:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wspanialej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygrana, powodzenia jutro.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)