piątek, 18 lutego 2011

Bardzo dłuugi post;)

Może na początek pochwalę się Wam że od kilku dni pogoda nas nie rozpieszcza...wczoraj w nocy było jedyne minus 36.6 stopni a o ilości śniegu nie wspomną...dlatego na poprawę humoru powstała kartka na wyzwanie Polki Scrapują...kolorowa i wiosenna:) Owszem poprawiła mi humor i właśnie zajęła honorowe miejsce na moim biurku;)



Czasu w te długie zimowe wieczory mam ostatnio dość dużo wiec powstała kolejna kartka tym razem jest to lift pracy Annar13 na forum KLIKAMY;)



Tym którzy mnie tak chętnie odwiedzają zostawiam tort ...można się poczęstować...:) Sama go zrobiłam ( zresztą widać heheh) bo akurat dziś mój malutki chłopczyk kończy 8 lat:)






Papiery i kwiatki ze scrap.com.pl:)



Życzę miłego dnia i pozdrawiam wszystkich.

10 komentarzy:

  1. Ależ energetyczna ta pierwsza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piekne( szczegolnie ta pierwsza w bardzo optymistycznych kolorach:)) ,tort apetyczny a dla synka oczywiscie sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat dla "malutkiego"rzeczywiscie synka:P
    fajne prace:)kolory energetyczne.tego trzeba teraz:)nie odezwałaś sie do mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/18/2011

    Bardzo fajne kartki...takie normalne a nie wymuskane!:) Pozdrawiam i sto lat dla maleństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe kwiatki sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak patrzę na ta pierwszą kartkę, to mi się od razu nastrój poprawia! Jest taka kolorowa i energiczna... Nie to co dzisiejsza pogoda u mnie:) Druga karteczka rówież cudowa:) Taka delikatna! Tort wygląda fantastycznia i z pewnoscią tak samo smakuje:) Najlepsze życzenia dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki, pierwsza taka wiosennna:)
    A torcik mniam mniam, apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla syna:)
    Karteczki piękna, szczególnie ta pierwsza cudnie wiosenna i optymistyczna:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki bardzo fajne, wiosenna super radosna :)
    Tort wygląda smakowicie, a jubilatowi życzę 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. super kwiatki Ci wyszly, dodają niewątpliwie uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)