niedziela, 30 stycznia 2011

Wygrałam;)

Bardzo miłą mam dziś niedzielę choć wyjątkowo nie twórczą;)Ale za to wygrałam w rozdawnictwie na bardzo fajnym blogu...piękną kartkę;)Za co dziękuję;)

Musiałam się Wam pochwalić z dwóch powodów...po pierwsze kartka bardzo mi się podoba i cieszę się bardzo że będzie moja a po drugie.....mój mąż pewnie byłby zaskoczony gdyby zobaczył że dostałam taką kartkę i to przed Walentynkami:):):) Musiałam go ostrzec :);):):)

Zdjęcie zapożyczone od Silence;)



Życzę Wam miłego wieczoru;)

6 komentarzy:

  1. o widzisz,masz szczescie do candy:),pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wygrana karteczka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Asica masz racje ..na kartkowe Candy mam szczęscie choć nie zawsze kartki dochodzą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! To się nazywa "poprawiacz humoru".

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ,zapraszam do mnie mam dla Ciebie wyróżnienie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z Ciebie szczęściara :D. No mi się jeszcze nie udało nic wygrać ale mam nadzieje, ze w końcu los się do mnie uśmiechnie :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)