niedziela, 23 stycznia 2011

Wpadłam w sieci wyzwań:)

No i stało się :) Wpadłam w sieci wyzwań i wszelakich liftów;)
Wczoraj zrobiłam kartkę na wyzwanie w SP a dziś pod 'nóż' poszła kartka na wyzwanie w Diabelskim Młynie...tym razem liftowana jest kartka BETIK...piękna kartka i bałam się czy sobie poradzę ale jakoś wyszło:)


Tak wygląda oryginał...


A tak mój lift...





Papiery i kwiaty ze scrap.com.pl.
Różyczki kupione kiedyś w jakimś markecie.
Perełeczki to kulki styropianowe z misia mojej córki:)
No i szycie ręczne;)

9 komentarzy:

  1. Śliczny lift :) Oj widać ze wena Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło wspaniale!! Te kulki styropianowe wyglądają fantastycznie:) Jak widać, Pani i nawet z takich kulek może zrobić fajna odróbkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie sobie poradzilas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/24/2011

    Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła Ci super karteczka :).

    OdpowiedzUsuń
  6. idziesz jak burza:)podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderfull scrap work, greeting from Belgium.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)