środa, 26 stycznia 2011

Na różowo;)

W Polki Scrapują w tym tygodniu króluje kolor różowy:):)
Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok tego wyzwania...choć nie lubię różowego...ale jak można odpuścić sobie wyzwanie w PS?:)

Papier kupiłam w Tiimari...a kwiatki zrobiłam sama:)Zdjęcia nie wyszły najlepiej i nie widać że ten papier jest hmmm no właśnie jak go opisać...?? ooo już wiem te kwiatuszki są takie troszkę materialowe...coś jak zamsz;)
Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi;)

Mój syn stwierdził że taka kartka jest słodka jak landrynka i że jest totalnie dziewczyńska:):):)





8 komentarzy:

  1. Oj jak ja Ci zazdroszczę tego Tiimari na miejscu :D Ale bym sobie pomacała te wszystkie papiery i inne cudeńka :) Jeden z wielu sklepów zakupowego fińskiego szału :)
    A karteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sa Twoje kwiatuszki kreciolki :) Kartka piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna różowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka przesłodka :)) Dzięki za odwiedzinki na moim blogu, zapraszam częściej! No i muszę Cię odnaleźć na PS! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo , bardzo ładna kartka, faktycznie taka landrynka :) Lubię "porządek" na kartkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna:)i faktycznie taki cukiereczek:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)